LiveZilla Live Chat Software

Bestellen en betalen

Bestellen:

 

Bestellen kan uitsluitend via onze webwinkel.

U kunt uw bestelling dan ook via de shop doen of in overleg via de e-mail. Alle communicatie zal dan ook hoofdzakelijk via het internet gaan.

 

 Wij kunnen alleen maar bestellingen accepteren uit landen die de Euro als munteenheid hebben.

 

Wij streven ernaar de meeste artikelen op voorraad te hebben. Zodat wij snel kunnen leveren. Maar om ook efficient te kunnen zijn, verzenden we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag. Houd u hier dus rekening mee als u een bestelling plaatst. Mocht het toch langer gaan duren doordat er iets niet voorradig is of door de grote van uw bestelling, dan laten we u dat weten.

 

Mocht een artikel niet voorradig zijn op het moment dat u uw bestelling doet, dan krijgt u hierover van ons bericht. Wij laten u dan ook weten hoelang het zal gaan duren.

Meestal betreft het een vertraging van 2 a 3 werkdagen. Maximaal 5 maar daar krijgt u bericht van.

 

Is uw bestelling verstuurd, dan krijgt u daarvan een e-mail (meestal aan het einde van de middag). Bij pakket bestellingen geven wij u de track tracecode zodat u het pakket kunt volgen via de site van Post NL.

 

Controleer u gegevens goed! (zoals e-mail en adres gegevens), Wij zijn niet verantwoordelijk voor de juistheid van uw gegevens.

 

Heeft u vragen? Stel ze gerust. Wij zijn via de e-mail en telefoon bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur. Via de e-mail vaak ook nog buiten deze tijden.

Wij streven naar een zo duidelijk mogelijke communicatie.

 

Betalen:

 

Betalen van uw bestelling kan alleen door een bank overschrijving of een betaling via IDeal. Dit wordt wel aangegeven bij de bestel procedure.
Lukt u IDeal betaling niet? Check dan hier of er momenteel storingen zijn bij uw bank

De status op dit moment van IDeal:

ideal status


Bij betalingen middels overschrijving ontvangt u automatisch onze bank gegevens per email zodat u makkelijk via internetbankieren het verschuldigde bedrag kunt overmaken op onze bankrekening.
De verwerking van uw bestelling kan echter wat langer duren dan bij iDEAL, houdt u rekening met 1 tot 2 dagen verwerkingstijd.
 

Voor alle bestellingen geldt dat ze niet eerder in behandeling worden genomen dan dat uw betaling binnen is.
Bestellingen die na een week van bestel datum nog niet voldaan zijn middels een overschijving worden verwijderd uit het systeem, u kunt dan weer een nieuwe bestelling aanmaken.


 

Heeft u geen bevestigingsmail of een mail met betalings gegevens ontvangen? Kijkt u eens in uw e-mail vakje voor ongewenste mail. Het kan zijn dat uw e-mail programma deze mail per ongeluk heeft aangezien voor spam (ongewenste reclame).


Mocht er iets niet duidelijk zijn of hebt u een vraag, neemt u dan contact met ons op via het contact formulier.

 

Op alle niet gepersonaliseerde artikelen geld een herroepingsrecht van 14 dagen. Mits de artikelen in ongebruikte en ongeschonden staat zijn.